New year

Cały ten nowy rok poświęcam się blogowaniu. Jest to moje jedno z wielu postanowień noworocznych. Zaczęłam od lekkiego ,,odświerzenia,, wyglądu bloga. Już trochę pozmieniałam, ale jeszcze nie jest tak jak chce. Do tego potrzebuję trochę czasu.
Na pewno w 2016 roku posty będę dodawać częściej. Strasznie wkręciłam się w blogosferę i chcę dalej się rozwijać pod względem prowadzenia bloga. 
Mamy już jedenasty dzień stycznia. Za tydzień zaczynam ferie, których tak strasznie nie mogę się doczekać. Chce je wykorzystać jak najlepiej. 

                                                      PRZEGLĄD SKLEPÓW:


                                                                      Choies



                                     

                                               Click    Click   Click    Click






                                                                           Romwe




Click   Click   Click






Shein




4 komentarze:

  1. Poklikałam we wszytsko, Choies: $60.99;$45,11;$31,99;$9,99;$17,99 Romwe: $11.83;$9,90;$15.00 i Shein: $14.08;$41.20;$16.65

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki :) podobają mi się jeansy i okulary, poklikane wszystko.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. :-) Gratuluję motywacji i trzymam kciuki w dotrzymaniu postanowieniu. :-) Najbardziej podobają mi się buty i legginsy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń