Christmas

Czas strasznie szybko leci. Już dzisiaj wigilia, a ja jeszcze pamiętam jak szłam na rozpoczęcie roku szkolnego. Za nie długo koniec pierwszego semestru i dwa tygodnie przerwy od szkoły. Nawet nie zdążymy się obejrzeć a już będą wakacje. Ale są obecnie święta Bożego Narodzenia i właśnie z tej okazji pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia.

          Życzę Wam rodzinnych i spokojnych świąt,
          wytrwałości w dążeniu do celów
          spełnienia marzeń, samych sukcesów w życiu,
          samych słonecznych dni, przyjaźni miłości,
          i żeby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego :) 


Już dłuższy czas na moim blogu nie pojawiały się outfity. Na szczęście wczoraj udało mi się wyjść z moją koleżanką na zdjęcia. Moim zdaniem wszystko wyszło genialnie. Marianna jako fotograf sprawdziła się genialnie (jeżeli to czytasz to pozdrawiam Cię haha). Oprócz zdjęć mam dla Was niespodziankę. Na moim kanale pojawił się pierwszy filmik! Na początku będę nagrywać same outfity, ale myślę, że kiedyś spróbuję czegoś nowego.






















































Bag-Click
Bracelet-Click
Blouse-Click


Zapraszam do obejrzenia filmiku, komentowania i subskrybowania :)




7 komentarzy:

  1. O fajnie,że zaczęłaś kręcić filmiki na youtube, ja też dodaje różne rzeczy. Rozwijaj swojego bloga i kanał bo dobrze ci to idzie :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie daj się bezsensownej krytyce - słuchaj się tylko tej konstruktywnej. Zdjęcia fajnie, tylko poza tym, że są zbyt wypozowane. Idź na całość, nie możesz się wstydzić robić coś, co kochasz. Dasz radę!
    Pozdrawiam, Damian! :)

    osnapitzmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit!
    Ja też chciałam ostatnio zabrać się za YT, ale miałam problemy z programem. Muszę to trochę ogarnąć :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :)
    Śliczna torba!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja, a torba i bransoletka mnie urzekły!
    pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, co prawda to prawda czas leci w oka mgnieniu!
    http://emilkawlodarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń